_ ____ __




Каква пиеса искате да видите на сцената на ДТ "Сава Огнянов"?

неделя, 22 май 2011 г.

"Ало, ало!" - I серия

Комедия от
Дж. Лойд и Д. Крофт
Постановка и сценография
Александър Беровски
Художник на костюмите
Първолета Чавдарова - Летиция

Участват
Албена Михова - гост, Илия Раев -гост, Венцислав Петков, Кадри Хабил, Любомир Кънев, Крум Берков, Йовко Кънев, Борислав Веженов, Тихомир Благоев, Евгения Явашева, Ралица Константинова, Ясена Господинова, Мариана Крумова, Надя Банчева

За "Ало, ало!"
< Wikipedia >
< в. "24 часа" > < в. "Труд" >

__________________
Казвам се Рене Артоа. Този ресторант е мой.


В момента животът ми е много труден.
Трябва да бъда добър с германците -



те са мои клиенти. Те печелят войната.
Ако не съм добър с тях, ще ме застрелят.



Трябва да бъда добър и с тези от съпротивата- иначе ще ме разстрелят те, защото съм добър с германците.


Трябва да бъда добър и с жена си Едит, защото ако разбере,
че имам връзка с Ивет,

ще ме разстреля. Ако Ивет разбере, че имам връзка с Мария-

ще ме застреля тя. В момента хора от съпротивата монтират предавател в стаята на тъща ми,

а аз очаквам фалшификатор на документи
и двама свалени английски летци.

А е едва вторник...



_________
Следващ спектакъл
26. май, 19:00, Голяма сцена

Няма коментари:

Публикуване на коментар